Njuter!!

Sitter i soffan i min gubbes famn, barnen sitter i duschen. Framför mig har jag stickning, ett glas rött,  en väldigt god zinfandel från californien, och OS-invigningen på. Väldigt gött faktiskt :)!
Har varit hemma med stora tösen halva veckan med magsjuka som nu är över. Hoppas att ingen annan i familjen fått det nu bara.
Skulle jobbat imorn som vanligt men Kajsa och jag bestämde oss för att vi inte ville chansa. Mia är välbehövligt ledig nästa vecka för att hälsa på släkten i Norge och då kan inte Kajsa och jag vara sjuka. 
 
Kjolen som jag stickade på sist är klar men behöver ett resår i midjan som jag inte hittat rätt på än.
Har även gjort klart beställningen på Row.an sjalen och även lämnat bort den, utan att fota den.... *suck på mig*.
Muddar fick jag beställning på också men de har jag inte ens brytt mig om att dokumentera men de gjordes i IncaWool.
 
Just nu hjälper jag Anna playsweetmusic med en teststickning innan publicering och den är jätte rolig att göra och grymt fin!
    
 
Återkommer med mer info om detta längre fram. Deadline är 14 februari så det är bara att köra på.
 
Sista beställningen jag har i min korg just nu är den virkade filten men den har jag ingen tid på så jag känner mig inte jätte stressad över den. Men jag tänker mig 14 dagar till så ska den vara klar.
 
Nu ska barnen läggas och jag och min gubbe ska få njuta av helgen i lugn och ro!
 
Natti Natt!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback